Thursday 23 November 2017

Strategie Betfair Koni Handel


Strategie Handlowe wyścigów konnych Betfair oferuje propozycje niskiego ryzyka. Jeśli przeczytałeś poprzedni post na temat frontowych koni, będziesz wiedzieć, chociaż nie jestem studentką z dowolnego wyobraźni często przeglądam podstawowe informacje oferowane przez Timeform na miejscu preferowanym sposobem prowadzenia konia na wyścigu Na giełdzie jest to niekończąca się lista możliwości zarabiania gotówki, ale nikt nie lubi ryzykować zbyt wiele, a znalezienie sposobu na zwracanie dużej kwoty za bardzo małe ryzyko jest bardzo popularne. Dla każdego działania jest reakcja - dla nas najlepszą rzeczą jest reakcja zbyt wolna Uruchamianie wolnych koni, szczególnie w krótszych wyścigach 7f lub mniej, zapewnia to dla nas, jako przykład w środę 20 sierpnia w 7 r wyścigu w Lingfield 14 20 Pinter biegał z ceną początkową 5 7 Za każdym razem, gdy ten koń przebiega, letnie opuszcza bramę i wbija za sobą pole za utrzymany styl prowadzenia, w celu wyprodukowania późnego wysiłku, ult jest przeciwieństwem naszego kąta przedniego. Często drifts, czasami erratically w zależności od tego, jak powolny start jest Jeśli inne konie są do zapewnienia, że ​​bieg jest w silnym tempie reakcja ma być bardziej surowe To jest świetne ponieważ nasza pierwsza reakcja nad konkurencją dalej do wyścigu nie próbuje zdobyć ziemi oznacza, że ​​cena jest bardziej prawdopodobna. W tym momencie wiem, że myślisz, że to dlatego, że koń traci, ale dla Pintera nie jest prawdą, ponieważ jest to po prostu preferowany sposób prowadzenia wyścigu, a wielką rzeczą jest podwyższona cena jest oferowana do rzeczywistej szansy wygrania Pintera wygrać w grze na wysokim poziomie 720 0, zanim wygrywasz wyścig, nawet jeśli późna sprawa miała nie doprowadziły do ​​zwycięstwa, z pewnością byłoby to dla nas okazją do wykupienia bardzo dużego zwrotu z naszej pierwotnej stawki, oferującej bardzo dużą siłę upside z ograniczonym ryzykiem. W zależności od tego, jak wolisz grać, często wcześnie można to osiągnąć szybko nie tak duża, a jeśli pozostanie w późniejszym wyścigu, ryzyko utraty wzrostu, ale potencjalne zyski wzrosną. Oczywiście strategia ta wymaga pewnego osądu - chociaż jeśli utrzymujesz stawki bardzo niskie w 2 to nie wszystko, co łatwo złamać I za pomocą narzędzia do wycinania kleszczy w oprogramowaniu handlowym GeeksToy są znacznie łatwiejsze Można ustawić narzędzie, aby położyć się na zakładzie wyjściowym zaraz po tym, jak Twój wpis zostanie dopasowany. Aby strategia była bezbolesna, zalecam sprawdzanie na wyścigach przed rozpoczęciem, szukasz konia, który w przeszłości był trzymany w górę lub powoli w opisie, który uważa się również za dużą szansę bycia stosunkowo blisko w wykończeniu Pinter jest głównym przykładem. Strzelanie strategii Trading on horseracing. Betting Strategy Wayne Bailey 26 stycznia 2010 2 Komentarze. Betfair oferuje setki możliwości handlowych każdego dnia, ale handlowcy muszą być zdyscyplinowani i być gotowi zaakceptować stratę, gdy rynek idzie przeciw Zyskał w zyskach, zielonych książkach i bezpłatnych zakładach - wszystko to brzmi zbyt dobrze, aby mogło być prawdziwe, więc zapytaliśmy regularnie firmę handlującą Betfair, Wayne Bailey, o zbadanie sprawy. Mówię coś, co wydaje się paradoksalne pod pewnymi względami - ale stałam się dobrym przedsiębiorcą na czole, kiedy zdałem sobie sprawę, że możesz naprawdę przewidzieć, jaka będzie cena konia. Może być, trochę ambitny, aby spróbować wyjaśnić, jak handlować krótkim artykułem, ale miejmy nadzieję, że będę zacząć walczyć o piłkę i trochę dyskusji na ten temat i zobaczymy, gdzie prowadzi I m nie znaczy eksperta, ale miałem jakiś dobry sukces na przestrzeni lat i teraz czuję się komfortowo przechodząc na niektóre strategie, które nadal działają dobrze dla mnie i pomagają mi zarobić trochę przyzwoitych kieszonkowych pieniędzy. Jeśli jest jakiś apetyt na to, w ciągu najbliższych kilku tygodni mogę dodać kilka artykułów i video strategii, ale teraz będę omawiał typ handlu znany jako skalpowanie Skalping jest zazwyczaj robiony na rynkach, gdzie cena jest dość stabilna zazwyczaj na faworyta i przedsiębiorca ma nadzieję, że dostanie się na cenę jednego lub dwóch kleszczy Swing trading, które mogę dyskutować w przyszłości próbuje uzyskać bi g ceny poruszają się w niestabilnym rynku. Ale po pierwsze, bardzo krótkie wyjaśnienie, jak działa handel dla absolutnej nowicjuszy. Ogólnie rzecz biorąc, handel nie jest odmienny od zakupu i sprzedaży na giełdzie. Chcecie cofnąć coś za wysoką cenę i położyć się z niską ceną lub położyć się z niską ceną, a następnie z powrotem z wysoką ceną, blokując w ten sposób automatyczny zysk lub darmowy zakład. Na przykład powiedzmy, że ty ty ty ty ty konia Fuzzy Cat w 4 4 z 100 i cena wzrosła do 4 0, po którym leżałeś, znowu 100. Jeśli zwycięstwo wygrasz, zarobisz 340 z twojego zakładu na tył, ale musisz zapłacić 300 za lay Innymi słowy, masz czterdzieści funtów, jeśli koni wygrywa i nic, jeśli traci Stało się ryzykowne zakład Zrzut ekranu jest w Euro tak, jak żyję w Irlandii. Takarze jednak rzadko rozstrzygają się w przypadku bezpłatnego wyboru zakładu, a zielona książka zamiast po cenie ruch, przedsiębiorca będzie leżał na 110 zamiast 100. Jak widać, przedsiębiorca tutaj wygra 10 lub 10 w tym przypadku bez względu na to, który koń wygrywa - to jest znane jako zielona książka Zielona książka jest rzeczą piękna Jestem pewien, że zgodzisz się, ale to nie jest tak proste, a jeśli cena porusza się przeciwko tobie, musisz wyjść za utratę i wytrzymać czerwoną księgę, która nie wygląda tak ładnie. To podstawy Trudna część, stara się wykorzystać te ruchy cen Wtedy, decydujemy kiedy wrócić i lay. I m powiedzieć coś, co wydaje się paradoksalne pod pewnymi względami - ale stałam się dobrym przedsiębiorcą na czole, kiedy zdałem sobie sprawę, że możesz naprawdę przewidzieć, jaka będzie cena konia Kiedy zacząłem handlować kilka lat temu, sprawdzę wszystkie wykresy i zajmuj stanowisko oparte na wcześniejszych ruchach, mając nadzieję, że cena zbliży się do mojej drogi straciłem dużo pieniędzy, robi to - to było czysto zgadywanie. Znowu, nie musisz zgadywać, że rynki są dobrymi przedsiębiorcami na skalpach Każdy robi to inaczej i może niektórzy ludzie są ekspertami w prognozowaniu cen, ale dla mnie chodzi o posi przez pozostawienie na plecach lub świeckich zamówień trochę za daleko za aktualną cenę. Ale oto najważniejsza część Musisz szukać miejsca, w którym jest niewiele pieniędzy oczekujących już, więc będziesz na szczycie kolejki Aby dać ty przykład, spójrz na interfejs drabiny na Asystenta ds. zakładów, większość handlowców używa jakiegokolwiek oprogramowania innych firm, oferującego widoki drabinkowe, jedno kliknięcie na zakłady itp. Drabina daje pionowy widok na ceny i pozwala zobaczyć rynek o wiele bardziej szczegółowo W poniższym przykładzie koń jest obecnie sprzedawany na poziomie 2 98. Tu, zauważyłem, że tylko w kolejce czekało tylko 51 osób, które czekają na konia po 3 15, więc złożyłem zamówienie w tej cenie za 100 zobaczy, że moje pieniądze przyniosły całkowite oczekiwania na tę cenę z powrotem do 151. W tym momencie chodzi tu tylko o granie w tę grę czekającą Mam nadzieję, że cena wzrośnie do 3 10, kiedy to przygotuję się do kliknięcia różowe pudełko i świecznik Jeśli nie rośnie - mogę po prostu odłożyć zamówienie i nie szkodzi ne - to jedna z wielkich rzeczy na ten rodzaj handlu. Jeśli robi się i widzę, że pieniądze się zjadły w 3 10 pudełku, który zawiera 347 na zrzucie ekranu, będę leżał Wtedy, gdy cena sięgnęła 3 15, moje 100 zamówień zacznie się zajmować, a to zakończy handel Piękno jest takie, ponieważ dostałem się na wczesnym etapie, mój rozkaz upłynie blisko szczytu kolejki, o której pamiętasz, że było tylko 51, więc dostaję dopasowane do siebie bardzo szybko. Oczywiście istnieje możliwość, że cena będzie się cofać, jak tylko założyłem i nigdy nie dotknąłem 3 15, ale jeśli tak się stanie, musisz szybko wyjść za straty. nadzieja na najlepsze Weź mnie ze mnie - to szybka droga do ubogiej. Najlepszą rzeczą w tym handlu jest to, że nie musisz spróbować przewidzieć, w jaki sposób cena potoczy się Jeśli na przykład cena pozostała na poziomie 2 98 i nigdy nie poruszałem się w górę, mogłem po prostu odwoływać się z powrotem do celu i przejść do kolejnego rynku bez żadnych szkód Prawdopodobnie mógłbym pisać cały dzień o tym, ale trzeba pamiętać o liczbie słów, dlatego umieściłem powyższe filmy w YouTube, aby można było je zobaczyć w akcji. Będziesz musiał je otworzyć na pełnym ekranie i tom I m nowy do nagrywania ekranu, więc miejmy nadzieję jakość moich filmów poprawi się w czasie. I rzucił kilkaset na moje konto handlowe i zrobiłem tego filmu, aby pokazać ludziom, że można zrobić kilka godnych transakcji z stosunkowo małych banków Ludzie że musisz mieć tysiące na Twoim koncie, by handlować prawidłowo, ale to nie jest tak, że możesz handlować dowolną kwotą - ale pamiętaj, aby utrzymać stawki do absolutnego minimum, gdy zaczynasz, bo na pewno popełniasz błędy i prawdopodobnie popiersie kilka banków po drodze Potrzebuję czasu i cierpliwości, aby nauczyć się handlu, a jeśli nie możesz zarobić niewielkimi kwotami, na pewno nie wygrasz z tak dużą ilością. W końcu słowo na narzędziach handlu bez słów przeznaczonych Najczęściej kupcy używają pewnego rodzaju trzeciej części y oprogramowanie W odtwarzaczu wideo używam Asystenta ds. zakładów, ale również używam Betangel, który jest doskonałym zestawem narzędzi. Jest tam także bezpłatne oprogramowanie handlowe i mam nadzieję, że spróbuje się z nimi przez kilka następnych tygodni wygrałem z drugiej strony - wystarczy powiedzieć, że powinieneś używać dowolnego oprogramowania, na którym jesteś zadowolony. Powinienem również zauważyć, że firma Betfair nie oficjalnie popiera konkretnego produktu, a kiedy się zarejestrujesz, podajesz umowę z dostawcą, a nie Betfair. oczywiście ten artykuł nie jest wcale wszechstronny, a każdy rynek oferuje inną szansę. Powyżej jest strategia, którą używam z dużym powodzeniem niemal każdego dnia na stabilnych rynkach, więc mam nadzieję, że niektóre z was okażą się interesujące. Chciałbym uzyskać trochę dyskusji na handlu, więc jeśli masz jakieś komentarze, lubię je usłyszeć poniżej. Berry Trades Zakłady Kursy Full-Time. Caan Berry zakłady wymiany zakładów na życie W roku 2011 zrezygnował ze swojej pracy, aby kontynuować marzenie o zakładach na życie Już wygenerowanie zysków, które przekroczyły dzień roboczy wieczoru i weekendów, to był naturalny wybór. W ciągu roku wyniki wzrosły, Betfair skontaktował się z Caan, aby wziąć udział w kampanii na betfairtraders, którą mógł zobaczyć w 2017 roku można znaleźć handlu na rynkach i blogowania tutaj na Aby dowiedzieć się więcej o tle Caan s sprawdzić na karcie o mnie powyżej.

No comments:

Post a Comment